vrijdag 31 maart 2017

Vier jaar brood bakken, bloggen en een boekje

Op 23 maart 2013 startte ik dit blog. De aanleiding, zie 'Soms komen dingen gewoon samen' was het faillissement van de plaatselijke bakker. De een zijn 'professionele dood' werd letterlijk mijn brood. Want brood bakken werd een ware passie.

Om te zien wat ik ervan bakte, startte ik dit blog. Ik kijk nog vaak  terug naar foto's en recepten van die eerste jaren. Ik zie mijn eigen ontwikkeling als hobbybakker er zo mooi in terug. Met vallen en opstaan, leerde ik hoe je een lekker brood bakt.
Intussen heb ik  383 blogs geschreven, waarvan de meeste over het bakken van brood. Zo werd het tijd voor een boekje.

Definitieve inhoud

Het boekje is nu klaar en vandaag zijn er al een aantal verzonden.

Inhoud ( vervolg )

Een pagina uit het boekje


Bestellen kun je als volgt:

Stuur een email met je naam, adres en woonplaats naar marionblogt@gmail.com

De prijs is € 16,95 inclusief verzendkosten.

Een lezer vroeg of ik nu ga stoppen met bloggen. Dat ga ik NIET. Zo lang er nog nieuwe dingen te ontdekken zijn en nieuwe broden moeten worden uitgeprobeerd, ga ik nog door.
Binnenkort volgt er weer een nieuw recept.


                                                    ©Marionskitchenstories

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen