donderdag 29 december 2016

Korte terugblik 2016 en een goed en gezond 2017 gewenst

Einde van het jaar betekent ook een beetje terugblikken. Welke recepten waren favoriet bij de lezers van mijn blog? Een greep uit verschillende categorieën.


Dit staat af te koelen

Favoriete pagina's:

Brood;
Zo bak ik brood;
Gebak en andere recepten.

Brood bakken in een gietijzeren pot

Favoriete broden:

Havermout busbroden;
Lekker wit;
Bruin kwarkbrood;
Bruinbrood met extra zemelen;
Desembierbrood met havermout;
Tangzhong brood.
Desembierbood met havermout

Favoriete Broodjes:

Belgische bolletjes;
Rozijnenbroodjes;
Vloerkadetjes;
Ierse bolletjes.

Ierse bolletjes
In de categorie gebak:

Echte Limburgse rijstevlaai;
Abrikozen Linzenvlaai met deksel;
Nougat taartje;
Wafels;
Kruimelvlaai met pudding.

Echte Limburgse rijstevlaai

Ik wens jullie allemaal een heel goed en gezond 2017 toe. Tot dan!




3 opmerkingen:

  1. Voor jullie hetzelfde Marion! Je leest me niet zo vaak meer maar dat wil niet zeggen dat ik je vergeten ben ;-) Die rijstevlaai moet ik echt een keertje maken in het nieuwe jaar, zie er zooooo lekker uit.

    Groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy New Year, Marion - you were much more productive with blogging last year than I :)

    BeantwoordenVerwijderen