zondag 24 april 2016

Over voeding en wat die met ons doet

Op mijn blog vind je tegenwoordig alleen nog maar berichten over brood. Dat is niet vreemd, want dat is uiteindelijk mijn 'ware passie' ( grapje ). Dat ik ook nog andere dingen doe dan bakken is geen noemenswaardig nieuws. Een van mijn andere hobby's is lezen. Fictie en non-fictie in alle soorten en maten. Daarover schrijf ik nooit, met uitzondering van vandaag.

Twee boeken wil ik onder jullie aandacht brengen, als je geïnteresseerd bent in voeding. Indien niet, sla dit bericht dan over. Ik word niet gesponsord, kocht de boeken zelf en maak ( zoals bekend ) geen reclame voor wat dan ook. Dit zijn ze:



Ze zijn zeer de moeite waard om te lezen. Dat is mijn oordeel. Wat je zelf vind, is aan jou.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen