donderdag 11 december 2014

Kerstbrood en een wedstrijdje

Voor de The taste of Christmas schreef het blad Foodies onlangs een wedstrijdje uit. Je kon je lekkerste Kerstbrood recept aan hen opsturen. Uit alle inzendingen werden afgelopen week  3 kandidaten gekozen die op de beurs  zondag hun brood mogen bakken.

Ik stuurde mijn Kerstbroden van dit jaar in: Kerstbrioche in tulbandvorm en Kerstb(a)ollen. Eigenlijk helemaal niet met de gedachte dat ik een van die drie kandidaten zou zijn, want ik win nooit wat.


Kerstbrioche


Wie schetst mijn verbazing toen ik gisteren een uitnodiging kreeg om mijn Kerstb(a)ol a.s. zondag te komen bakken in Utrecht. Ik was dus een van de laatste drie!


Kerstb(a)ollen


Helaas kan ik zondag niet in Utrecht aanwezig zijn. Dus geen keuring van mijn bollen door o.a. Edwin Klaasen. En geen kans op het winnen van een cursus of een vermelding in Foodies.  Maar ik ben wel super trots dat mijn bollen zijn uitgekozen. Dit wil ik graag met jullie delen.


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je bij de drie uitverkorenen zat. Jammer dat je niet kan, maar zo gaan de dingen soms in het leven. Geniet van de eer dat ze je wel dolgraag hadden willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen