zaterdag 6 september 2014

Pan de Camote

Voor de facebookgroep 'baking trough the book of buns' stonden ditmaal de 'Pan de Camote' op het programma.

Omdat ik de Noorse Skillingsboller erg groot vond en ik niet echt overtuigd was van dit recept, paste ik de hoeveelheid deeg aan en bakte ik 10 broodjes. Als ik ergens spijt van heb, dan is het wel van die beslissing, want deze broodjes overtroffen al mijn verwachtingen.




Je ziet eigenlijk al aan het deeg, dat het bijzondere broodjes worden. Het deeg is zacht en heel soepel, maar toch goed te verwerken.




Na het bakken zijn ook de broodjes super 'soft' en smakelijk. En als je ze opensnijdt, zie je dit:




Omdat ik aan het recept niet veel veranderd heb, zet ik het niet online. Als je me al volgt op Facebook en je wilt het recept graag hebben, stuur me dan een e-mail op mijn blogadres ( zie contact ). Volg je me nog niet, dan zou ik het leuk vinden dat je dat wel gaat doen. Stuur me daarna ook een e-mailtje zodat ik je het recept kan toesturen.

Ik ben van plan het recept aan te passen zodat ik er een heel brood van kan bakken, want broodjes verdwijnen hier altijd als sneeuw voor de zon.

                                                               ©Marionskitchenstories


Bron: The book of buns van Jane Mason

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen